Zaburzenia hormonalne coraz częstszym problemem Polaków

Niepokojące statystyki: 40 proc. ogółu kobiet zmaga się z zaburzeniami owulacji, a 20 – 30 proc. Polaków ma problemy z tarczycą. Te liczby mówią same za siebie: zaburzenia hormonalne to dzisiaj bardzo powszechna dolegliwość. Dowiedz się, jak sobie z nią radzić.

hormonyHormony to bardzo ważne związki organiczne regulujące procesy zachodzące w ciele. Jeśli ich prawidłowy poziom w organizmie zostanie zaburzony, ma to bezpośredni wpływ na funkcjonowanie organizmu i jego codzienny dobrostan.

Po czym można poznać zaburzenia hormonalne?
Istnieje wiele objawów świadczących o tym, że równowaga w organizmie została zaburzona. Wśród nich wyróżniamy:

  • osłabienie
  • niska odporność
  • niskie ciśnienie
  • nadciśnienie
  • niekontrolowany przyrost wagi
  • trądzik
  • problemy emocjonalne (np. chwiejność nastrojów)
  • problemy z miesiączkowaniem (zbyt obfite, zbyt rzadkie krwawienia)
  • niepłodność

Aby właściwie zdiagnozować przyczyny problemów z hormonami, warto wykonać Test Obciążeń.

Obciążenia organizmu mają bardzo duży wpływ na stan naszego zdrowia. Zobacz film:

Problemy hormonalne? Ten problem nie był obcy Annie z Zielonej Góry:

Od lat zmagałam się z niedoczynnością tarczycy. Miałam ciągłe wahania wagi, raz chudłam, raz tyłam. Bardzo wypadały mi włosy. No i to ciągłe zmęczenie! Żadna aktywność fizyczna nie wchodziła w grę: po paru minutach wręcz mdlałam z wyczerpania. Lekarze diagnozowali problemy z tarczycą, brałam leki hormonalne, ale nic nie pomagało. Miałam już dosyć tej choroby, więc zaczęłam szukać pomocy w sieci. Znalazłam informację o teście, którzy mógłby pomóc mi w wzmocnieniu organizmu. Wykonałam test i zdziwiłam się, jak bardzo byłam zatruta przez toksyny! Specjalista dobrał mi odpowiednią kurację. Już teraz czuję efekty: mam więcej energii, włosy przestały mi wypadać. Polecam indywidualnie dobraną kurację kurację na problemy z hormonami.

Specjalista Revitum: toksyny mogą powodować zaburzenia hormonalne

Niestety, bardzo często lekceważonym czynnikiem powodującym rozregulowanie gospodarki hormonalnej jest wysokie stężenie toksyn w organizmie. Szkodliwe substancje mogą negatywnie wpływać na pracę organów wewnętrznych, również tych odpowiedzialnych za produkcję niezbędnych do życia hormonów. W celu określenia przyczyn tego typu zburzeń warto wykonać Test Obciążeń Organizmu – mówi Weronika Łapińska, Specjalista Revitum.

Test Obciążeń to dobre rozwiązanie dla osób, które poszukują przyczyn swoich hormonalnych problemów. Być może źródłem dolegliwości jest nagromadzenie w organizmie szkodliwych substancji – toksyn upośledzających system immunologiczny i działanie ważnych organów odpowiedzialnych za wydzielanie hormonów. Test Obciążeń pozwala na bezbolesne i nieinwazyjne zdiagnozowanie dolegliwości. Po omówieniu wyników Specjalista Revitum może dobrać indywidualną kurację, która pozwoli na ustabilizowanie układu hormonalnego i powrót do zdrowia. Tylko dokadna diagnostyka może nam dać obraz tego co dzieje się wewnątrz organizmu.

Przydatne linki: Test Obciążeń

Chcesz umówić się na Test Obciążeń?
Pobierz Kupon Zniżkowy na wykonanie Testu Obciążeń TUTAJ


Zadzwoń na Ogólnopolską Infolinię tel. 222 502 888
Konsultant dobierze dla Ciebie odpowiedni termin i umówi do najbliższego gabinetu Revitum w Twojej okolicy.



6 Odpowiedzi na Zaburzenia hormonalne coraz częstszym problemem Polaków

  1. Marysia pisze:

    Mąż mówi, że się nie da ze mną wytrzymać, bo takie mam humory, ja też się czuję jak nastolatka, bo denerwuje mnie wszystko i wszyscy… Czy to może być wina hormonów?

  2. Jerzy pisze:

    Marysia – to jak najbardziej mogą być hormony nie lekcwaz tego tylko sie zbadaj

  3. Marysia pisze:

    Dzięki za odpowiedź, postaram się to sprawdzić, bo te zmiany nastrojów są wykańczające i jeszcze waga mi skacze totalnie…

  4. Kate pisze:

    Czy ten test moze wykryc przyczyny niedoczynnosci tarczycy? Lecze sie juz tyle lat i zadnych efektow ta choroba bardzo mi utrudnia zycie prosze o pomoc…

  5. paulina pisze:

    witam otuz mam male pytanko po ciazy mialam miesiaczke a pó czterech miesiacach mi ustala bylam u ginekologa to mi powiedziala ze to jakies zaburzenia a ja nie mam tarczycy . i sie boje . przepisala mi pani doktor lek lutaina 50 .

  6. Marta pisze:

    Witam , biore tabletki antykoncepcyjne , miałam miesiąc przerwy i znowu zaczęłam brać…takie mam wahania humoru czy to moze byc związane z tabletkami ?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>